Gezellig Kindertafeltennisfeest in 2020

Op deze foto wordt weergegeven hoe er gespeeld wordt tijdens het rond-de-tafel eindspel.

Eelde, 4 januari 2020.

Tafeltennisvereniging Actief hield haar jaarlijkse Table Stars speldag voor basisschool kinderen uit Eelde-Paterswolde. Ditmaal werd het feest op zaterdag 4 januari 2020, aan het einde van de Kerstvakantie gehouden.

Zo was de middag met 16 deelnemers plus de aanwezige ouders en vrijwilligers gezellig bezet.

Eelde, 4 januari 2020.

De kinderen stonden voor aanvang al te trappelen om te kunnen beginnen. Ze konden het pingpongballetje door houten poortjes mikken, bekertjes omver slaan en partijtjes met elkaar spelen. Verder blijft de ballen-robot voor kinderen erg bijzonder.

Tijdens het rondje-om-de-tafel werden ook diverse ouders enthousiast en deden dus ook gezellig mee.

Na afloop van de gezellige middag bedankte trainster Hetty Klok de kinderen voor hun enthousiaste inzet. En op haar vraag “vonden jullie het leuk”, kwam in koor “Jaaaaa!”.
Belangstellenden kunnen verder kennismaken met tafeltennis via Sportpret. Via de basisscholen worden de kinderen op de hoogte gehouden wanneer er weer een nieuw blokje voor de jeugd start.