Najaarscompetitie van start.

Eelde, 10 september 2017.

De zomervakantie is weer voorbij, zo ongeveer iedereen gaat weer aan het werk en of is weer naar school. De najaarscompetitie van 2017 gaat binnenkort ook weer van start.

Deze competitie hebben we weer samen met tafeltennisvereniging Vries teams bij zowel de jeugd als bij de senioren samengesteld.

Al met al hebben we 2 teams bij de jeugd en 6 teams bij de senioren kunnen samenstellen voor deze competitie.

Het Jeugdteam Actief Vries 1 bestaat uit Harmjan Kleiker, Souf N’yudi, Henk Weering, Sietse Dijt en Anna Rass. Met alle ervaring van de afgelopen seizoenen is dit team goed op elkaar ingespeeld en verwachten we dat ze een leuk seizoen gaan spelen in de 2e klasse.

Het jeugdteam Actief Vries 2 bestaat uit  Eva Bonder, Janita Weering, Jolijn de Boer, Michelle Jager, Youri Oldenzeel en reserve Thijn en gaat de Table Stars starterscompetitie spelen, een aantal spelen nu voor de tweede maal competitie, we verwachten dus leuke wedstrijden.

Dit najaar hebben we 7 seniorenteams en hebben er enkele verschuivingen plaatsgevonden op basis van speelniveau en op verzoek van de spelers.

Team 1 blijft uitkomen in de tweede klasse, maar in dit team heeft Alfons Brink plaats gemaakt voor Thomas Rass.

Team 2 komt uit in de 3e klasse, hierin heeft Gerard Smit plaatsgemaakt voor Nynke Hoogeveen. Team 3 speelt ook in de 3e klasse, Thomas Rass is vervangen door Alfons Brink.

In Team 4 speelt nu Gerard Smit in plaats van Nynke Hoogeveen en dit team is uitgebreid met een nieuwe competitiespeler van Actief: Tom Heyne.

Team 5 is een nieuw team, het bestaat uit de net wel/ nog net niet jonge senioren Wouter Haarman en Jeroen Gerding die met de ervaren Jan Oltkamp Groenewold gaan proberen het helemaal te maken in de 4 klasse. Eventuele invallers zullen worden gezocht bij de oudere jeugdspelers zoals Souf N’yudi, of bij team 6.

Team 6 blijft achter zonder Jan Oltkamp, maar Marijke Gordijn gaat het na een jaar blessure weer proberen en dit team is versterkt met de jonge senior Jelmer Haarman en met Marloes Emmens, een herintreder in de tafeltenniswereld. Zij spelen in de 5e klasse.

[MCM1]hier moeten de namen van jeugdteam 2 nog in

Tags: Competitie, junioren, senioren