Competitie voorjaar 2022

De teams, die dit voorjaar 2022 competitie spelen.

De competities voorjaar 2022 zijn weer van start gegaan.
De coronamaatregelen zijn versoepeld en hopelijk kunnen we ongestoord in wedstrijd verband een balletje slaan.

download 1

De TT-app van de NTTB is de applicatie van competitie spelend Nederland is vernieuwd! Je kan die app downloaden in de app-store.
Tafeltennisvereniging Actief speelt daarin soms samen met tafeltennisvereniging Vries.
Op de app tik je zoekterm ‘Vries’ in en dan zie je ook al onze informatie.
Onze teams, wedstrijden, standen, resultaten en al je persoonlijke scores en ratings.

Voor de jeugd is Hetty Blok de contactpersoon: 06-29099842 / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onze jeugdteams van het voorjaar 2022 zijn de volgende:

DSC02253 1
(Vlnr: Eva, Janita, Jolijn en Susan)

Actief 1 (2e  klasse Flexmatch): Matthijs, Jeroen, Janita, Robin,
Actief 2 (3e klasse Flexmatch): Ruben, Paul, Floris