Trainingsweekend voor jeugd en senioren op 10 en 11 september (gratis!)

Trainingsweekend voor senioren, oldstars, en jeugd op 10 en 11 september! GRATIS!

38582604 938A 40F8 9E1F A008CAE4FBF8

Zin om de extra vakantiegrammen, - kilo's er af te krijgen en lekker het nieuwe seizoen te beginnen?

Net als afgelopen jaren houdt de vereniging aan het begin van het nieuwe seizoen een trainingsweekend.

Dat leek moeilijk in te plannen met het GK in Vries, het Corso en de start van de competities…. maar het is tóch gelukt.

Vorig jaar kwamen er een 18-tal deelnemers op af, in de leeftijd van 7 – 70 jaar.

Ze keken er met plezier op terug.

De vereniging biedt het trainingsblok ook dit jaar gratis aan de leden aan.

Van meer beginner tot meer gevorderde, wie mee wil doen is welkom.

Het wordt plezierig en sportief met weer een aanbod voor ieder.

Onder leiding van Koos Kuiper en Hetty Klok duiken we zo verder het nieuwe tafeltennis seizoen in.

Met hun humorvolle en krachtdadige benadering zorgen zij weer voor de uitvoering.

Zodat we ons weer echt tafeltennisfris en –fruitig voelen.

De trainingstijden van het weekend zijn:

(Donderdag 8 september           Reguliere training en tijden)

Zaterdag   10 september             10.30 – 12.30 uur

Zondag      11 september            10.00 – 13.00 uur

De training eindigt zondag in de kantine met soep en broodjes voor de deelnemers.

Locatie: Groote Veen.

Opgeven kan tot ’s ochtends 9 september bij Koos en Hetty.

Bij voorkeur per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , of op de reguliere trainingen komende week.

Vooraf opgeven is van belang voor de soep en broodjes en of we er 1 of 2 groepen van maken.

Met vriendelijke groet,

Hetty, Koos, Gerard