Uitnodiging AED training van sponsor Univé

Uitnodiging AED-training

Op veel plaatsen in de openbare ruimte (ook in onze sporthal)  is een AED-apparaat aanwezig. Een Automatische Externe Defibrillator is een draagbaar apparaat, dat het hartritme weer kan herstellen bij een hartstilstand. Door snelle toepassing van een AED kunnen, in afwachting van professionele hulp (112 bellen), levens gered worden!

960 960 3 wm 1179 0 nl aed cardiac sciencelogoUniveSupporter

Tafeltennisvereniging Actief organiseert voor haar leden* in samenwerking met sponsor Univé  een AED - bijeenkomst.
*Alle seniorenleden (en hun partners), Oldstars leden, jeugdleden (met hun ouders) zijn welkom.
Tijdens deze bijeenkomst krijgt u informatie, wordt de werking van de AED gedemonstreerd en wordt er geoefend onder het motto ’Weten wat je moet doen!’. Na afloop ontvangen deelnemers een certificaat.
Univé neemt de kosten voor haar rekening.  Deelname is gratis. Maar vol = vol (er kunnen maximaal 30 mensen aanwezig zijn).  Meld je dus snel aan.
Dat kan via de inschrijflijst in de zaal.
Via de link van Univé: www.unive-noordnederland.nl/aed-workshop-paterswolde/

Waar:        Ons Dorpshuis    Bähler-Boermalaan 4, Paterswolde (bij rotonde Albert Heijn)
Wanneer:  Dinsdag 9 april 19.30 – 21.30 (inloop vanaf 19.00 uur)