Najaarscompetitie 2017 succesvol en goed verlopen

Eelde, 1 januari 2018.

De najaarscompetitie startte als een raket. Na de eerste drie speelrondes stonden bijna alle teams van Actief-Vries bovenaan! Na afloop kon Actief drie kampioensteams begroeten. Een goede oogst.

Verder was het goed om het plezier in de sport en met elkaar te zien. De vereniging hecht waarde aan sportief gedrag, goede sfeer en positief coachen. Het is mooi als dat er ook uitkomt.

3 Leden van elders.

Misschien aardig om drie leden die elders competitie spelen ook een keer te benoemen? Thijs Groenevelt (kampioen 2e Noordelijke divisie via Argus).

Johannes Korten (2e Noordelijke divisie via GTTC).

Beide heren kenden een fraai seizoen.
Ivo Wilschut wist deze maand een A-licentie bij de junioren te veroveren! Met zijn prestaties in de 3e Divisie senioren en op toernooien, sloeg hij ook een C-licentie senioren binnen.

De voorjaars competitie is sinds kort digitaal bekend. Wie wil kan vast kijken bij: https://www.nttb.nl/noord/competitie/competitie

Wedstrijdsecretarissen…, bedankt voor jullie voorwerk in december.

Wedstrijdboekje.

Voor aanvang van de competitie ontvangen alle leden weer het gebruikelijke wedstrijdboekje met alle wedstrijden, data, adressen, nummers etc.