Kwart finale NJM

Eelde, 30 november 2019.

Op zondag 1 december 2019 zullen de kwart finales van de Nationale Jeugd Meerkamp in Almere plaatsvinden.

Jolijn de Boer had zich tijdens de voorrondes van de NJM reeds voor deze kwart finales geplaatst.

Eelde, 30 november 2019.

Naast Jolijn werden ook Susan Wagenaar en Matthijs Bouma voor deze kwart finales uitgenodigd.

Jolijn en Susan komen uit in de leeftijdsklasse pupillen meisjes, terwijl Matthijs uitkomt in de klasse voor pupillen jongens.

Van Tafeltennisvereniging Vries zal ook Anna Rass aan deze kwart finale deelnemen.

De trainers van TTV actief zullen met de jeugdleden mee gaan naar Almere en aldaar als begeleiders optreden.

We wensen de deelnemers heel erg veel succes en vooral heel erg veel plezier.