• Nieuws

Laatste activiteit in De kooi en de verhuizing.

Eelde, 30 november 2019.

In 2020 gaat tafeltennisvereniging Actief naar de sporthal in Groote veen.

We zullen op zaterdag 4 januari 2020 nog 1 activiteit organiseren in de huidige gymzaal. Of eigenlijk zijn het 2 activiteiten.

Eelde, 30 november 2019.

In 2020 gaat tafeltennisvereniging Actief naar de sporthal in Groote veen.

Kindertafeltennisfeest.

We organiseren van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 15.00 uur ons jaarlijks tablestars kindertafeltennisfeest.

In de ochtend is het tafeltennisfeest voor de jeugd in de groepen 3, 4 en 5 van de scholen in Eelde en Paterswolde.

In de middag kunnen de jongeren van de groepen 6, 7 en 8 van deze scholen een balletje komen slaan.

Afhankelijk van het aantal deelnemers kan het zijn dat de groepen worden samengevoegd.

Nieuwjaarsfris of nieuwjaarsborrel.

De leden en de ouders van jeugdleden zijn vanaf 15.00 uur van harte welkom op onze nieuwjaarsreceptie om samen met het bestuur een toast uit te brengen op een voorspoedig en sportief 2020.

Dit zal tevens het afscheid zijn van gymzaal de kooi.

Na het uitbrengen van de toast is er nog gelegenheid voor het slaan van een balletje

De verhuizing naar de nieuwe sporthal.

Op maandag 6 januari zullen de tafels naar de nieuwe sporthal in Groote veen verhuisd worden.

De jeugdtraining op dinsdag 7 januari 2020 zal het eerste optreden zijn in de nieuwe sporthal.

Binnenkort zal er meer informatie over de verhuizing op onze website verschijnen.