• Over ons

Contact met een vereniging met een rijke geschiedenis.

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Via het contactenformulier op deze pagina

Of via onze bestuursleden en contactpersonen::
Tom Heyne    (bestuurslid PR / Oldstars)  06-81828697    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een rijke geschiedenis
Eelde - Paterswolde heeft een rijke geschiedenis waar het gaat om de tafeltennissport.
Voor een kort overzicht van de geschiedenis verwijzen we u graag naar het artikel dat u kunt lezen door te klikken op onderstaande link.

Historie tafeltennis in Eelde-Paterswolde.