Ttv’s Actief en Vries in de prijzen.

foto van de kampioenen.

Eelde, 14 december 2017.

De samenwerking tussen Actief en Vries kende een uiterst succesvolle najaarscompetitie. Maar liefst drie teams werden kampioen. En alle andere teams handhaafden zich in hun klasse.

Actief Vries 1.

Actief-Vries 1 wist door te stoten naar de 1e klasse, het hoogste regionale niveau. Cruciaal was het duel met concurrent Midstars dat met 8-2 gewonnen werd. Wouter Emmens won 85% van zijn partijen en was daarmee de sterkste speler in competitie.

Actief vries 2.

Actief-Vries 2 was de afgelopen seizoenen steeds tweede geworden. Met de komst van Nynke Hoogeveen, voormalig 1e divisie bij de dames, stond er een krachtig team achter de tafel. Nynke, Marck Schriever en Arthur van Dorst wonnen elk rond de 80% en komen dit voorjaar in de 2e klasse uit.

Actief Vries 7.

Actief-Vries 7 is een mix van routiniers en recente starters in de sport. Het leverde ook hier een plezierige competitie op. Klaas Postma en Rob Hoiting trokken de kar, maar ook de anderen sloegen de benodigde punten binnen. Daarmee promoveert het team naar de 5e klasse, een mooie beloning voor het vertoonde spel.

Voorjaarscompetitie 2018.

In het voorjaar heeft Actief met Vries straks teams op alle niveaus in de competitie. Zo kan ieder op zijn of haar niveau aan tafeltennis doen. Ook kunnen de leden bij de andere vereniging trainen of vrij spelen.

Sponsor Poppe Ansing keek het met waardering aan: “De samenwerking werpt zijn vruchten af. Een goed sportaanbod stimuleert mensen om te bewegen. Dat is gezond en goed voor de ontspanning. Als er dan ook nog drie kampioenschappen uitrollen, is dat alleen maar mooi”.

Als beloning nodigde Bouwbedrijf Ansing de spelers uit voor een avondje bowlen met een hapje en een drankje.