Kindertafeltennisfeest 2019 was gezellig.

Hier staat een foto van de kinderen tijdens het tafeltennisfeest.

Eelde, 5 januari 2019.

TTV Actief hield haar jaarlijks tafeltennisfeest voor basisschoolkinderen uit Eelde en Paterswolde. Ditmaal werd het feest gehouden op zaterdag 5 januari, aan het einde van de Kerstvakantie in gymzaal De kooi.

Zo was de ochtend met 15 deelnemende kinderen plus de aanwezige ouders en vrijwilligers gezellig bezet. De kinderen stonden voor aanvang al te trappelen om te beginnen.

Eelde, 5 januari 2019.

Ttv Actief hield haar jaarlijkse tafeltennisfeest voor basisschoolkinderen uit Eelde en Paterswolde. Ditmaal op zaterdag 5 januari 2019 aan het einde van de Kerstvakantie. In gymzaal De kooi

Ze konden het balletje door houten poortjes mikken, bekertjes omver slaan en met elkaar spelen. Ook de ballen-robot blijft voor kinderen bijzonder om te doen.

Trainster Hetty Klok bedankte de kinderen voor hun enthousiaste inzet. En op haar vraag “vonden jullie het leuk”, kwam in koor “Jaaaaa”.
Belangstellende kinderen kunnen verder kennismaken met tafeltennis via Sportpret. Een nieuw blokje start op donderdag 10 januari 2019 van 18.00 - 18.45 uur. Opgeven kan nog per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We kijken dus terug op een geslaagd tafeltennisfeest.

Onderschrift foto:

Blije gezichten na afloop…